کد موسیقی برای وبلاگ

)} بهمن 89 - عشق است و زندگی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق است و زندگی

هر کسی هم نفسم شد    دست آخر قفسم شد
منه ساده به خیالم    که همه کار و کسم شد
اون که عاشقانه خندید    خنده های من دزدید
زیر چشم مهربونی    خواب یک توطئه می دیدزیبارویی که می داند زیبایی ماندنی نیست پرستیدنی ست.(ارد بزرگ)


نوشته شده در سه شنبه 89/11/5ساعت 11:22 صبح توسط روشا نظرات ( ) |


نوشته شده در یکشنبه 89/11/3ساعت 5:25 عصر توسط روشا نظرات ( ) |

امو در واقع نام یک نوع موسیقیه که طرفداران زیادی داره. طرفداران موسیقی امو به روش خاص خودشون لباس میپوشن, رفتار میکنن ? صحبت میکنن و ارایش خاص خودشونو دارن. شما ممکنه خیلی ها رو تا حالا دیده باشین ولی متوجه نشده باشین یا دقت نکرده باشین.


در واقع امو یک گروه عاشق (تریپ love) هستن و کمی هم تریپ افسرده دارن و کلآ آدمهای متعصب هستن و توی روابطشون هیچ قید و بندی ندارن یعنی واسشون فرقی نمیکنه با مونث یا مذکر رابطه داشته باشن.

طبق آیین امو هر کس میتونه امو باشه به شرطی که واقعا بخواد. برای اینکه صد درصد امو باشید خیلی سخته , اینو کسایی که قانون امو رو دنبال میکنن بهتر از هر کسی میدونن.

مدل موی امو به این صورته که موهارو سیاه پر کلاغی رنگ میکنن و جلوی موهارو باید به صورتی کوتاه کرد که تل بلندی روی چشم راست رو بپوشونه. متداول ترین رنگ برای مدل امو رنگ کردن مو به رنگ سیاه پرکلاغی هست , البته مو ها باید به اندازه لازم بلند باشه تا بشه تلها رو طوری کوتاه کنین که طرف راست صورتتون رو بپوشونه. در واقع کسی نباید بتونه طرف راست صورت بخصوص چشم راستتونو ببینه.!!!

معمولا کسایی که این نوع مدل مو رو دارن سعی میکنن که موهاشونو چرب نگهدارن. با استفاده از واکسهای مو یا نشستن سر برای چند روز موهاتون خودبخود چرب میشه. بعضی ها هم مو را تمیز نگه میدارن این بستگی به اهنگ مورد علاقتون داره. برای داشتن مدل موی امو دو کار میتونید بکنید یا خودتون موهاتونو کوتاه کنین یا اینکه برید آرایشگاه (barber shop ). میتونین موهارو هایلات(Highlight) هم بکنین که متداول ترینش رنگ قرمز یا بنفش یا هر رنگ عجیب غریب دیگه .

برای داشتن مدل امو باید:

1- مو را سیاه پرکلاغی کنید.
2- پشت مو را با مواد مش بیرنگ کنید تا رنگهای فانتزی خودتونو روش بزارید.
3- موهای جلوی سر به طرف راست شونه میشن و طوری کوتاه میشود تا طرف راست را بگیره به اصطلاح فیکس بشه برای فیکس شدن مو میتونید بعد از استفاده از واکس از تافت یا چسب هم استفاده کنید.
در ضمن میتونین از سرم مو هم استفاده کنین چون هم خاصیت نرم کنندگی رو داره هم موهاتونو درخشان نشون میده..
4- تکه فرق سر باید با کاتر یا قیچی با روش خاصی کوتاه بشه که ایستاده بمونه. به این روش تیز tease کردن مو میگن که مو اسپاکی و شلوغ میمونه. این مدل مو مناسب موهای کم پشت هست تا موهای پرپشت , در غیر این صورت باید موهارو با روشهای دیگر کم پشت کرد. مدل امو در دخترها کمی ملایمتر و صافتره و بیشتر دوست دارن با رنگها بازی کنن.


نوشته شده در یکشنبه 89/11/3ساعت 5:11 عصر توسط روشا نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت


ابزار متحرک زیباسازی وبلاگ